Reklamacje i zwroty

Reklamacja i gwarancja

 

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są objęte minimum dwunastomiesięczną gwarancją  producenta, importera lub sprzedawcy, 

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. „o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego”.

Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji.

Adres, na który prosimy odsyłac towar:

Isokros S.C

Słotwina ul. Popiełuszki 94

34-324 Lipowa

Do przesyłki z reklamowanym produktem dołącz wypełniony formularz zwrotu . Przed wysłaniem przesyłki wyślij do nas e-mail z krótkim opisem powstałego problemu. W odpowiedzi udzielimy instrukcji dot. dalszego postępowania.

Na wszystkie produkty udzielana jest gwarancja min 12 miesięcy. 

 Zwrot produktu – gwarantowane 14 dni na zwrot

 

Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument.

Do zwracanego produktu dołącz wypełniony formularz zwrotu . Przed wysłaniem przesyłki wyśli do nas e-mail z informacją o zamiarze rezygnacji z zakupu. W odpowiedzi udzielimy instrukcji dot. dalszego postępowania.

Adres, na który prosimy odsyłac towar:

Isokros S.C

Słotwina ul. Popiełuszki 94

34-324 Lipowa

Pamiętaj:

     •   Jeśli chcesz zwrócić towar, powinieneś w terminie 14 dni od jego otrzymania, złożyć- najlepiej na piśmie- chęć rezygnacji z zakupu towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży) a następnie odesłać do nas to oświadczenie wraz z towarem.  
     •   Produkt, w miarę możliwości powinien posiadać oryginalne opakowanie i być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta powstała na skutek sprawdzenia jakości, kompletności i funkcjonowania towaru.
 

Kontakt
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl