Opis

Wiewiórki

AB22 Gra kooperacyjna Londji Win Win WInter

  • Ilustracja Can Seixanta
  • Wiek od 4 do 104 lat
  • Materiał Papier FSC i tektura z recyklingu
  • Opakowanie Solidne pudełko kartonowe
  • Rozmiar pudełka 24 x 24 x 8 cm.

Bądź graczem, który uzbiera najwięcej żołędzi do swojej dziupli, przed końcem gry.

Gra, która polega na uczeniu się o liczbach i ich wartości, generuje debatę w celu uzgodnienia najlepszej strategii i pomaga radzić sobie z napięciem.

Rozglądaj się uważnie, bądź szybki i wygrywaj!

Gra obserwacyjna czyli taka, w której Twoje dziecko ćwiczy spostrzegawczość, spryt, szybkość reakcji i zręczność. Gwarantujemy godziny zabawy dla całej rodziny :)

 

Win Win Winter - zasady gry:

WIN WINTER WINTER - GRA STRATEGICZNA

PEWNEGO RAZU... w lesie pełnym wiewiórek rozpoczyna się zbieranie zapasów na zimę. Pogoda sprawia, że ostatnie żołędzie spadają z drzew i wiewiórki mają bardzo dużo pracy…

Liczba graczy: od 2 do 4

Wiek graczy: od 7 lat

Czas trwania każdej gry: 20 minut

W ZESTAWIE

- 1 plansza do gry

- 8 drewnianych wiewiórek: 2 żółte, 2 czerwone, 2 niebieskie i 2 zielone

- 24 żetony z żołędziami

- 1 kostka do gry

CEL GRY

Bądź graczem, który uzbiera najwięcej żołędzi do swojej dziupli, przed końcem gry.

ZANIM ZACZNIESZ

Przygotuj planszę do gry. W przypadku grania przez 2 osoby należy użyć planszy w wersji B (mniejsza)

Każdy z graczy wybiera kolor swoich wiewiórek, a następnie oby dwie wiewiórki umieszcza na polu startowym w odpowiednim kolorze.

Należy również umieść po trzy żetony z żołędziami na każdym z dębów (to drzewa, które nie mają w sobie dziupli).

GRA

Plansza przedstawia ścieżkę, którą poruszają się wszystkie wiewiórki w tym samym kierunku.

Na planszy znajdują się trzy rodzaje pól po których poruszają się wiewiórki: zwykłe pola, pola startowe (wejście do dziupli w kolorze wiewiórki) i pole z żołędziem (pod każdym z dębów).

Gracze na zmianę poruszają się rzucając kostką.

Gracz, który rzuca kostką decyduje, którą z jego dwóch wiewiórek się poruszy.

Jeśli wiewiórka, która się rusza na planszy niesie żołędzie jest to dla niej duże obciążenie i dlatego porusza się wolniej po planszy. W takim przypadku od liczby wyrzuconych oczek na kostce należy odjąć liczbę żołędzi, które niesie wiewiórka (np. wyrzucona na kostce liczba oczek 5 a wiewiórka niesie 2 żołędzie to porusza się o 3 pola).

Przy każdym ruchu wiewiórka musi przejść chociaż o jedno pole. Gracz może zostawić jeden z żołędzi na planszy, aby przejść o kolejne pole. Taki pozostawiony żołądź może zabrać inna wiewiórka, która stanie na tym polu.

ZASADY

- Pola z żołędziem: kiedy wiewiórka zatrzyma się na polu z żołędziem, może zerwać żołądź z drzewa, jeśli jakiś został. Żołądź musi być umieszczony pod wiewiórką i od tej pory wiewiórka porusza się z żołędziem pod sobą. To powoduje, że przemieszcza się wolniej.

Jeśli stajesz na polu z żołędziem i jest tam też inna wiewiórka niosąca żołędzie, to możesz wziąć żołądź z drzewa lub zabrać go wiewiórce innego gracza.

- Zabranie żołędzia: jeśli na polu na którym stajesz jest już inna wiewiórka niosąca żołędzie, możesz zabrać jeden z jej żołędzi, jeśli chcesz. Po zabraniu ponownie rzuć kostką, aby uciec.

- Dwie wiewiórki na tym samym polu: na tym samym polu mogą się zatrzymać tylko dwie wiewiórki. Możesz przeskoczyć przez pole zajmowane przez dwie wiewiórki, ale nie możesz na nim zostać. Jeśli nie masz innego wyjścia, możesz ponownie rzucić kostką.

- Kiedy twoja wiewiórka mija własne drzewo, musisz zatrzymać się na polu startowym (wejście do Twojej dziupli) i zostawić wszystkie żołędzie, które ze sobą niesiesz.

Wiewiórka może kontynuować ruch w następnej turze. Jeśli wiewiórka nie ma żołędzi, może przejść obok drzewa bez zatrzymywania się.

- 9 oczek na kostce: za każdym razem, gdy gracz wyrzuci 9 oczek, z drzew spada żołądź.

Gracz, który rzucił kostką, wybiera żołądź z dowolnego drzewa i umieszcza go na polu tuż przed lub tuż za żołędziowym polem wybranego drzewa. Żołędzia nie można umieścić na polu zajmowanym już przez jedną lub dwie wiewiórki. Jeśli nie ma dostępnych pól, żołądź jest usuwany z gry.

KONIEC GRY

Gra kończy się, gdy na drzewach nie ma już żołędzi: nadeszła zima i czas policzyć zebrane żołędzie. Liczą się tylko żołędzie, które były bezpiecznie przechowywane we własnej dziupli.

Rodzina dwóch wiewiórek, która zbierze najwięcej żołędzi, wygrywa grę.

 

LONDJI to nazwa projektu dla dzieci, zainicjowanego kilka lat temu w Barcelonie (Hiszpania), z naciskiem na sztukę, zabawki i gry.

W 2004 roku skupiono się na zabawkach i grach co dało taki efekt, że zespół Londji rozpoczął poszukiwania dawnych, tradycyjnych zabawek i gier, często zapomnianych, po to, aby połączyć je z własnymi projektami. Taka fuzja dała niesamowity efekt! Angażując rewelacyjnych ilustratorów, projektantów, rysowników Londji na nowo tchnęło życie w puzzle i zabawy dla obecnego pokolenia dzieci.

Grafiki Londji to dawny, ciepły, bajkowy styl vintage. Jedną z projektantek dla tej marki jest polska ilustratorka, Pani Maria Dek.

Przepis na to, że Londji wciąż się rozwija? To dzięki pracy całego zespołu, który na co dzień wykorzystuje następujące składniki:

  • podstawę entuzjazmu w tworzeniu uczciwych produktów,
  • dobre dawki wyobraźni i kilka kropel innowacji.
  • Motto marki Londji to oryginalne zabawki dla dzieci w wieku od 3 do 103 lat.

Wysokiej jakości zabawki tego producenta są wykonane z dumą w Barcelonie.

Zasady, które Londji wyznaje:

  • ♡ Żądamy prawa do bycia dziećmi bez względu na wiek
  • ♡ Wyobraźnia jest najlepsza na wszystkie troski
  • ♡ Granie to najlepszy sposób na naukę.
  • ♡ Dajemy zabawkom godność, na jaką zasługują.
  • ♡ Udostępnij swoją grę. Dziel się czasem z osobami, które kochasz.
  • ♡ Zabawki też zasługują na piękne uczucie!
  • ♡ Chcemy stworzyć lepszy świat dla naszych dzieci.
  • ♡ Bawimy się wszystkim - z zachowaniem zasad bezpieczeństwa
  • ♡ Bądźmy szczerzy, tak jak nas uczyli nasi dziadkowie

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Uwaga! w przypadku wybrania metody płatności przy odbiorze do kosztów dostawy zostaje doliczone dodatkowo 5 zł.
Taka forma dostawy jest dostępna tylko na terenie Polski oraz tylko przy dostawach kurierskich, nie obejmuje ona paczakomatów InPost.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl