Opis

AB11 Gra kooperacyjna Londji Uratuj kotka 6osób. Save the cat

  • Ilustracja Can Seixanta
  • Wiek od 4 do 104 lat
  • Materiał Papier FSC i tektura z recyklingu
  • Opakowanie Solidne pudełko kartonowe
  • Rozmiar pudełka 24 x 24 x 8 cm.

Gra kooperacyjna, w której pomagamy strażakom ugasić pożar, aby uratować kotka uwięzionego na dachu.

Gra, która polega na uczeniu się o liczbach i ich wartości, generuje debatę w celu uzgodnienia najlepszej strategii i pomaga radzić sobie z napięciem.

Rozglądaj się uważnie, bądź szybki i wygrywaj!

Gra obserwacyjna czyli taka, w której Twoje dziecko ćwiczy spostrzegawczość, spryt, szybkość reakcji i zręczność. Gwarantujemy godziny zabawy dla całej rodziny :)

URATUJ KOTKA - GRA KOOPERACYJNA - wyjaśnienie gry

Gra, w której wspólnie gracze pomagają jednemu strażakowi ugasić pożar, aby uratować kotka uwięzionego na dachu.

Podczas gry uczestnik uczy się o liczbach i ich wartości, wywoływana jest debata w celu uzgodnienia najlepszej strategii.

Liczba graczy: od 2 do 6

Wiek gracza: od 4 do 8 lat

Czas trwania każdej gry: 15 minut

W ZESTAWIE

- 1 plansza do złożenia - dom

- 1 figurka strażaka

- 1 figurka kotka

- 9 żetonów z pożarami: 4 duże i 5 małych

- 12 żetonów z wiaderkami wody

- 1 kostka do gry z obrazkami

CEL GRY

Pomóż odważnemu strażakowi ugasić wszystkie pożary w domu aby uratować uwięzionego kotka z dachu i zanieść go do wozu strażackiego.

ZANIM ZACZNIESZ GRĘ:

Przygotuj planszę do gry – ułóż czteropiętrowy budynek z dachem.

Umieść kotka na dachu, a strażaka w wozie strażackim.

Gracze wspólnie na początku gry ustalają położenie 3 pierwszych pożarów (1 dużego i 2 małych), umieszczając żetony pożarów na polach zaznaczonych na czerwono (na planszy domku)

Obok domku ułóż pozostałe żetony ognia w jednym stosie i na drugim stosie żetony z wiadrami z wodą.

GRA

Rozpoczyna grę np. najmłodszy gracz lub jeśli już były wcześniej rundy gry, zaczyna osoba, która poprzednio przegrała

W czasie gry, przed rzutem kostką, jeśli gracz ma już jedno lub więcej wiader wody, to może ich użyć do ugaszenia jednego ognia na turę. Następnie gracz rzuca kostką i postępuje zgodnie z ilustracją na kostce na ilustracji:

Jeśli na kostce wypadnie:

- Strażak i wiadro: gracz decyduje, jaką akcję chce wykonać - albo przesuwa strażaka o jedno pole do przodu lub bierz wiadro wody ze stosu aby użyć go do zgaszenia pożaru w swojej następnej turze.

- Strażak x2: gracz przesuwa figurkę strażaka maksymalnie o dwa pola do przodu. Jeśli nie ma możliwości ruszenia się o dwa pola to rusza się o jedno.

- Strażak x3: gracz przesuwa figurkę strażaka maksymalnie o trzy pola do przodu. Jeśli nie ma możliwości ruszenia się o dwa pola to rusza się o jedno lub o dwa.

- Mały pożar: gracz umieszcza żeton małego pożaru na planszy budynku w wyznaczonych do tego miejscach. Jeśli na stosie nie ma już małych pożarów, można użyć dużego.

- Duży pożar: gracz umieszcza duży żeton dużego pożaru na budynku w wyznaczonych do tego miejscach. Jeśli na stosie nie ma już dużych pożarów zamiast tego można użyć dwóch małych.

- Wiadro x2: gracz bierze dwa wiadra wody ze stosu i zachowuje je do następnego swojego ruchu. Jeśli nie ma już żadnych żetonów wiader, mija kolejka

ZASADY

Poruszanie się po planszy:

- Strażak nie może przenieść się na wyższe piętro, dopóki wszystkie pożary na aktualnym poziomie nie zostały ugaszone

Układanie pożarów na planszy:

- Pożary można umieszczać tylko na określonych polach zaznaczonych na planszy (są to czerwone plamki z symbolem ognia i liczbą od 1 do 9).

- Na planszy można umieszczać jeden pożar w jednym miejscu (mały pożar lub duży)

- Gracze powinni omówić się, porozumieć co do miejsca do ułożenia pożarów

GASZENIE POŻARÓW:

- Duże pożary wymagają dwóch wiader wody, aby je ugasić. Małe pożary potrzebują tylko jednego wiadra

- Użyte wiadra i ugaszony pożar są umieszczane z powrotem na właściwy stos obok planszy.

- Każdy gracz może ugasić tylko jeden pożar na rundę i musi to zrobić nim rzuci kostką; jeśli gracz zapomni użyć wody nim rzuci kostką, musi poczekać na następną rundę. Ogień można zgasić tylko na tym piętrze, na którym znajduje się strażak

- Gracze nie mogą dzielić się wodą z innymi graczami.

RATOWANIE KOTKA:

- Kiedy strażak dotrze do miejsca numer 12 na planszy, może podnieść kota (figurka strażaka jest umieszczana na górze kota) i tura gracza się kończy. Następny gracz rozpoczyna zejście. Strażaka z uratowanym kotkiem

- Aby dostać się do wozu strażackiego, należy ugasić wszystkie pożary na parterze.

KONIEC GRY

Wygrywacie grę, jeśli strażakowi uda się wrócić do wozu strażackiego z kotkiem.

Przegrywacie, jeśli na planszy będzie jednocześnie 9 aktywnych pożarów.

 

LONDJI to nazwa projektu dla dzieci, zainicjowanego kilka lat temu w Barcelonie (Hiszpania), z naciskiem na sztukę, zabawki i gry.

W 2004 roku skupiono się na zabawkach i grach co dało taki efekt, że zespół Londji rozpoczął poszukiwania dawnych, tradycyjnych zabawek i gier, często zapomnianych, po to, aby połączyć je z własnymi projektami. Taka fuzja dała niesamowity efekt! Angażując rewelacyjnych ilustratorów, projektantów, rysowników Londji na nowo tchnęło życie w puzzle i zabawy dla obecnego pokolenia dzieci.

Grafiki Londji to dawny, ciepły, bajkowy styl vintage. Jedną z projektantek dla tej marki jest polska ilustratorka, Pani Maria Dek.

Przepis na to, że Londji wciąż się rozwija? To dzięki pracy całego zespołu, który na co dzień wykorzystuje następujące składniki:

  • podstawę entuzjazmu w tworzeniu uczciwych produktów,
  • dobre dawki wyobraźni i kilka kropel innowacji.
  • Motto marki Londji to oryginalne zabawki dla dzieci w wieku od 3 do 103 lat.

Wysokiej jakości zabawki tego producenta są wykonane z dumą w Barcelonie.

Zasady, które Londji wyznaje:

  • ♡ Żądamy prawa do bycia dziećmi bez względu na wiek
  • ♡ Wyobraźnia jest najlepsza na wszystkie troski
  • ♡ Granie to najlepszy sposób na naukę.
  • ♡ Dajemy zabawkom godność, na jaką zasługują.
  • ♡ Udostępnij swoją grę. Dziel się czasem z osobami, które kochasz.
  • ♡ Zabawki też zasługują na piękne uczucie!
  • ♡ Chcemy stworzyć lepszy świat dla naszych dzieci.
  • ♡ Bawimy się wszystkim - z zachowaniem zasad bezpieczeństwa
  • ♡ Bądźmy szczerzy, tak jak nas uczyli nasi dziadkowie

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Uwaga! w przypadku wybrania metody płatności przy odbiorze do kosztów dostawy zostaje doliczone dodatkowo 5 zł.
Taka forma dostawy jest dostępna tylko na terenie Polski oraz tylko przy dostawach kurierskich, nie obejmuje ona paczakomatów InPost.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl